Contacteaza-ne si pe WhatsApp! Afiseaza numar
+ 40 217 969 557
Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII GENERALE DE INCHIRIERE A UNUI AUTOVEHICUL

1.Conditii Generale: Clientul (persoana fizica sau juridica care inchiriaza un autovehicul) trebuie sa citeasca Contractul de Inchiriere si sa agreeze conditiile prevazute in acesta prin semnarea documentului. SC Premium Drax SRL denumita in continuare  Premium Rent (persoana juridica, care, ofera spre inchiriere) isi aloca dreptul de a refuza o inchiriere sau o extindere a termenului de inchiriere. Soferul principal si orice soferi suplimentari trebuie sa posede permis de conducere national sau international, valabil de minim 1 an, emis pe numele lor, impreuna cu un act de identitate (buletin/pasaport). Este necesar un permis de conducere international daca permisul este scris cu caractere non-romane. Cazurile in care legea prevede obligativitatea detinerii unui permis de conducere internatiol pentru conducerea unui autovehicul pe teritoriul Romaniei (conform art 83 al 2 din OUG 195/2002), sunt: (i) atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat care nu este menbru UE; (ii) atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat care nu este mentru al Conventiei de la Viena privind circulatia rutiera; sau (iii) atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat cu care Romania nu are incheiat un tratat de recunoastere reciproca a permiselor auto.

1.1 Forme de plata: Plata in numerar sau cu cardul de debit sunt permise doar daca una din protectiile: Premium sau Risc ZERO au fost achizitionate (vezi art 7. Servicii si Protectii de Raspundere). In caz contrar, clientul trebuie obligatoriu sa prezinte un Card de Credit la preluarea masinii. Tipurile de Carti de Credit acceptate sunt Visa si Mastercard, iar toate platile/restituiri de depozit/excess vor fi decontate pana la maxim 30 zile bancare de la data terminarii contractului. Amenzile si toate taxele administrative urmeaza sa fie decontate in termen de 30 de zile bancare de la data comunicarii. Pentru returnarile inainte de termenul agreat prin contract sau pentru anulari nu se fac rambursari. Prin semnarea Contractului de Inchiriere  Clientul isi exprima acordul neechivoc si irevocabil ca sumele datorate  catre Premium Rent, prin nerespectarea termenilor contractuali sau in caz de producere de daune, sa fie incasate de acesta in baza depozitelor/garantiei depuse sau in caz ca acestea depasesc garantia depusa, pana la valoarea totala a prejudiciului.

1.2 Rezervari si Preturi: tarifele de inchiriere sunt exprimate in euro/zi, cu TVA inclus si sunt calculate la cursul de schimb de vanzare al Unicredit Bank +2%, din ziua efectuarii tranzactiei. In pretul chiriei/zi sunt incluse Asigurarea de Raspundere Civila (RCA), Rovinieta, Asistenta Rutiera (suport telefonic) pe teritoriul Romaniei, inspectiile periodice si anvelopele adecvate in functie de sezon.

ACRISS

Marca si Model

1-2(zile)

3-7(zile)

8-14(zile)

15-30(zile)

EDMR

Dacia Logan sau similar

29.00 €

26.00 €

25.00 €

23.00 €

CDMR

Skoda Rapid, Opel Astra sau similar

36.00 €

33.00 €

30.00 €

27.00 €

CWMR

Opel Astra Break, Ford Focus Break sau similar

41.00 €

38.00 €

35.00 €

32.00 €

IDMR

Skoda Octavia sau similar

44.00 €

41.00 €

38.00 €

35.00 €

IWMR

Skoda Octavia Combi sau similar

47.00 €

44.00 €

41.00 €

38.00 €

FFND

Dacia Duster 4x4  Diesel sau similar

52.00 €

49.00 €

46.00 €

43.00 €

CDAR

Skoda Rapid, Opel Astra Automat sau similar

43.00 €

40.00 €

37.00 €

34.00 €

CWAR

Opel Astra Break, Ford Focus Break Automat sau similar

55.00 €

52.00 €

49.00 €

46.00 €

IDAR

Skoda Octavia Automat sau similar

58.00 €

55.00 €

52.00 €

49.00 €

IWAR

Skoda Octavia Combi Automat sau similar

60.00 €

57.00 €

54.00 €

51.00 €

SFAR

Skoda Karoq Automat sau similar

68.00 €

65.00 €

62.00 €

59.00 €

FFAR

Kia Sportage 4x4 Automat sau similar

72.00 €

69.00 €

66.00 €

63.00 €

PDAR

Mercedes GLA Automat sau similar

76.00 €

73.00 €

70.00 €

67.00 €

IVMD

Dacia Lodgy 5+2 Locuri sau similar

65.00 €

62.00 €

59.00 €

56.00 €

MVMR

VW Caddy 7 Locuri sau Similar

75.00 €

72.00 €

69.00 €

66.00 €

SVMD

VW Caravelle 8+1 locuri sau similar

85.00 €

82.00 €

79.00 €

76.00 €

SVAD

VW Caravelle 8+1 locuri Automat sau similar

100.00 €

97.00 €

94.00 €

91.00 €

LDAD

BMW Serie 5 Automat sau similar

90.00 €

87.00 €

84.00 €

81.00 €

PFAD

Mercedes GLC Automat sau similar

100.00 €

97.00 €

94.00 €

91.00 €

LFAD

BMW X5, Mercedes GLE Automat sau similar

120.00 €

117.00 €

114.00 €

111.00 €

** Preturile din tabelul mai sus afisat sunt cu titlu informativ, acestea putand fluctua dinamic in functie de disponibilitate. Valorile de inchiriere pot fi modificate unilateral de catre Premium Rent, fara acordul Clientului, exceptie facand rezerverile deja confirmate**

2. Perioada de Inchiriere: Premium Rent asigura cu titlu gratuit servicul de transfer pentru clientii sai, in locatiile din vecinatatea aeroporturilor, de la terminalul Plecari la punctul de lucru si viceversa, situate in localitatea in care s-au agreat livrarea si returnarea autoturismului prin semnarea contractului de inchiriere.

2.1 Ziua de Chirie: perioadele de inchiriere sunt calculate in ore, iar o zi de chirie se calculeaza la 24 de ore, 25 de ore reprezentand doua zile de chirie. Perioada de inchiriere se calculeaza de la ora la care vehiculul este rezervat pana la data si ora la care acesta este returnat, impreuna cu cheia si documentele relevante catre un reprezentant Premium Rent. Perioada de gratie pentru returnarea autoturismului este 59 de minute. Contractul de inchiriere nu poate fi nicioadata mai mare de 30 de zile. Nerespectarea datei si orei de returnare a autoturismului, trecuta in contract, autorizeaza Premium Rent, sa incaseze clientul pentru fiecare zi suplimentara in care autoturismul nu este returnat, plus o taxa de penalizare totala de 100 €.

2.2 Termen de Ridicare: perioada limita de ridicare a autoturismului de catre Client este intre minim 2 ore si maxim 12 ore in functie de disponibilitate. Premium Rent va pastra vehiclul disponibil atat timp cat a fost notificat anterior, in scris la adresa rezervation@premiument.ro, cu privire la orice intarziere cu orice motiv.

2.3 Termen de Returnare: Vehiculul trebuie returnat la data, ora si biroul mentionate in contract. Daca aveti nevoie de un vehicul pentru o perioada mai lunga, trebuie sa faceti o noua rezervare cu tariful si extrasurile noi, aplicabile pentru noile date. Suplimentar, trebuie sa mergeti la biroul Premium Rent pentru a semna noul contract. Extinderile nu pot fi efectuate prin telefon, comunicarea electronica este acceptata doar daca clientul a declarat in Contractul de inchiriere o adresa de email de contact, ca fiind mod oficial de comunicare cu cel putin 24 de ore inainte de data si ora trecute in contract, ca ora si data de returnare. In cazul in care nu se poate face o noua rezervare, deoarece nu exista vehicule disponibile sau pentru orice alt motiv, atunci vehiculul trebuie returnat la biroul Premium Rent, mentionat in contract la data si ora consemnate. Daca cele mai sus mentionate nu sunt respectate clientul autorizeaza SC Premium Drax SRL, sa incaseze clientul pentru fiecare ora de intarziere in care vehiculul nu este returnat cu 50 € pe ora de intarziere. Returnarea masinii intr-o alta locatie decat cea initiala trebuie comunicata cu cel putin 24 ore inainte si se va taxa conform art.12.1 Taxa Dislocare, iar CLIENTUL va suporta in intregime orice cost aditional generat de nefunctionarea/imobilizarea/ accidentarea autoturismului. Daca vehiculul este returnat anticipat din dorinta CLIENTULUI,Premium Rent nu va returna echivalentul sumei de inchiriere pentru zilele ramase. Compania isi aloca dreptul de a monitoriza vehiculele prin instrumente de monitorizare electronice la distanta, GPS, are dreptul de a localiza, opri si de a recupera vehiculul utilizat pe teritoriul sau in afara tarii. Clientul este responsabil pentru vehicul pana la predarea cheilor acestuia catre un reprezentant Premium Rent. Nerespectarea termenilor si conditiilor acestui contract de catre CLIENT, cat si furnizarea de informatii false, intrerupe prezentul contract inainte de Data/Ora agreate pentru returnarea vehiculului, dupa ce utilizatorul a fost notificat in scris, personal sau prin posta electronica/curier, la adresa din contract. Odata ce notificarea a fost livrata, personal sau prin mijloace electronice, la o zi dupa emiterea acesteia catre Client, Premium Rent poate reintra in posesia autovehiculului. 

3.Termeni si Conditii Agreate

3.1 Obligatii CLIENT: informatiile oferite catre Premium Rent si inscrise pe prima pagina a acordului de inchiriere sa fie adevarate.

3.2 Persoanele care nu sunt mentionate in acordul de inchiriere ca sofer sau sofer aditional nu sunt eligibile pentru a conduce vehiculul inchiriat in nicio tara, orice protectie suplimentara achizitionata de Client, nefiind valabila. In cazul producerii oricarei daune asupra autoturismului, tertelor parti, pasagerilor din autoturism, culpa fiind integrala a Clientului, acesta suportand exclusiv orice cost sau pretentii rezultate din conducerea autoturismului inchiriat de catre o persoana neautorizata. Orice obligatie a Premium Rent conform prezentului contract devenind nula. 

3.3 CLIENTUL ia la cunostinta si verifica starea autovehiculului inaintea semnarii Contractului de Inchiriere, iar orice fel de reclamatii privind starea acestuia se vor face obligatoriu la „PREDARE” si vor fi consemnate in Procesul Verbal de Predare/Primire Autovehicul, la sectiunea „LIVRARE”, CLIENTUL fiind direct si integral raspunzator pentru orice daune care nu au fost mentionate. NU se accepta reclamatii/obiectiuni ulterioare livrarii cu privire la starea autovehiculului.

3.4 Pe parcursul perioadei de inchiriere Clientul va detine toate documentele legale (autorizatii, licente, talon) necesare conducerii vehiculului in original.

3.5 Intarzierile mai mari de 3(trei) ore fata de Data si Ora speficicate pentru returnarea autoturismului in contractul de inchiriere, Premium Rent isi rezerva dreptul de a informa Politia despre furtul autoturismului, exceptie facand cazul in care Clientul a notificat, in scris, societatea de inchirieri despre dorinta sa de a prelungi perioada de inchiriere.

3.6 In cazul returnarii Autoturismului pe timp de noapte sau murdar, cand identificarea eventualelor daune este imposibila, garantia se deblocheaza in termen de maxim 2 (doua) zile bancare, dupa ce Premium Rent a avut la dispozitie toate conditiile pentru a inspecta autovehiculul.In acest caz Procesul Verbal de Predare a  autoturismului se considera ca intra in vigoare doar dupa trecerea perioadei suspensive de verificare pe timp de zi si curatare al acestuia si nu la data semnarii acestuia.

3.7 Returnarea autoturismului intr-un alt oras decat cel din care a fost preluat  este posibila doar cu acordul prealabil scris  al Premium Rent si in functie de disponibilitatea de dislocare. Pentru acest serviciu se aplica o TAXA aditionala „One Way Fee” in functie de orasul in care  se doreste a se realiza returnarea si orasul din care a fost facuta inchirierea.

3.8 Preturi „One Way Fee”:

Locatie

Timisoara

Sibiu

Cluj Napoca

Targu Mures

Bucharest Otopeni Airport

Bucharest Baneasa Airport

Bucharest Down Town

Bacau

Iasi

Timisoara

0.00 €

100.00 €

150.00 €

170.00 €

190.00 €

190.00 €

190.00 €

220.00 €

300.00 €

Sibiu

100.00 €

0.00 €

100.00 €

80.00 €

140.00 €

140.00 €

140.00 €

180.00 €

280.00 €

Cluj Napoca

150.00 €

100.00 €

0.00 €

80.00 €

160.00 €

160.00 €

160.00 €

160.00 €

240.00 €

Targu Mures

170.00 €

80.00 €

80.00 €

0.00 €

140.00 €

140.00 €

140.00 €

150.00 €

200.00 €

Bucharest Otopeni Airport

190.00 €

140.00 €

160.00 €

140.00 €

0.00 €

20.00 €

20.00 €

120.00 €

200.00 €

Bucharest Baneasa Airport

190.00 €

140.00 €

160.00 €

140.00 €

20.00 €

0.00 €

20.00 €

120.00 €

200.00 €

Bucharest Down Town

190.00 €

140.00 €

160.00 €

140.00 €

20.00 €

20.00 €

0.00 €

120.00 €

200.00 €

Bacau

220.00 €

180.00 €

160.00 €

150.00 €

120.00 €

120.00 €

120.00 €

0.00 €

80.00 €

Iasi

300.00 €

280.00 €

240.00 €

200.00 €

200.00 €

200.00 €

200.00 €

80.00 €

0.00 €

 

3.9. Fumatul este strict interzis. Incalcarea acestei prevederi se penalizeaza cu suma de 100 €.

4. Responsabilitatile companiei de inchirieri auto

4.1 Premium Rent se angajeaza sa mentina vehiculul in acord cu recomandarile producatorului. La data/ora livrarii vehiculului, acesta va fi in stare buna de functionare. 

4.2 Daca vehiculul nu este in stare buna de functionare, din motive tehnice, Premium Rent va inlocui vehiculul cu un altul functional sau similar in maxim 48 ore. Daca Premium Rent nu va schimba vehiculul, va returna Clientului banii pentru perioada ramasa din contract. 

4.3 Premium Rent este absolvit de orice vina/responsabilitate in cazul: oricaror acuzatii si costuri (inclusiv legale) care nu sunt acoperite (vezi punctul 7) de asigurarea agreata prin contract; oricaror acuzatii impotriva Premium Rent, incalcarii de catre Client a contractului de inchiriere precum si a termenilor si conditiilor specificate de acesta.

5. Responsabilitatile Clientului pe perioada Inchirierii.

5.1 Isi asuma raspundera totala(financiara, civila si penala) pentru nerespectarea conditiilor stipulate in contractul de inchiriere.

5.2 Se angajeaza  sa conduca autoturismul respectand toate dispozitiile legale privind conducerea unui autoturism pe drumurile publice si accepta ca autovehiculul nu va fi utilizat:

a. in contraventie cu regulile de trafic, vamale, legale, etc;

b. pentru transportul de pasageri sau orice fel de marfa contra unei remuneratii sau pentru a impinge sau a remorca orice alt vehicul, remorca sau alt obiect;

c. in timp ce soferul autoturismului este sub influenta alcoolului, drogurilor sau oricaror alte substante interzise;

d. in orice fel de cursa, test, concurs, in off-road, ca autoturism scoala sau la activitati vanatoresti sau in orice activitate ilegala;

e. pe drumuri semnalizate ca si inchise circulatiei publice, incarcat peste sarcina maxima admisa sau peste numarul maxim de pasageri, specificate in talonul masinii;

f. in orice fel de activitate ilegala;

g. in zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apa;

5.3 Autoturismul nu poate fi condus decat de semnatarul contractul de inchiriere sau de o persoana specificata in contract (sofer aditional), autorizat in prealabil de Premium Rent.

5.4 Clientul nu va lasa in nici un fel de circumstante usile, geamurile, portbagajul sau autoturismul deschis si nu va lasa in nici un caz cheile sau actele masinii in vehicul.

5.5 In caz de defectiune sau orice alta stricaciune, reparatia masinii trebuie facuta de un service autorizat, desemnat de Premium Rent, numai cu stiinta, acordul si in baza instructiunilor Premium Rent.

5.6 Clientul nu poate sub nici o conditie sa vanda, inchirieze sau sa garanteze cu autoturismul.

5.7 In caz de accident/incident sau defectiune, Clientul are la dispozitie numarul de telefon pentru Asistenta Tehnica 24H/7 la 0040217969557 si se obliga sa informeze fara intarziere Locatorul, care il va asista si ii va oferi instructiunile necesare.

5.8 Clientul trebuie sa se asigure ca foloseste combustibilul corect/potrivit, sa verifice si sa mentina un nivel adecvat de ulei de motor si addblue(pentru motorizarile diesel), in caz contrar va suporta toate daunele derivate din aceste situatii conform devizelor de reparatii emise de service-uri autorizate.

5.9 Sa verifice si sa mentina presiunea corespunzatoare a rotilor, sa verifice nivelul lichidului de racire, in caz contrar va suporta toate daunele derivate din aceste situatii.

5.10 Clientul se obliga sa acopere costurile datorate din amenzi sau contraventii/infractiuni primite ca urmare a folosirii vehiculului in afara conditiilor prevazute de lege si de acest Contract. 

5.11 Intra in responsabilitatea clientului sa plateasca toate taxele de pod si autostrada (ex: taxa pod Fetesti pe A2) si sa prezinte dovada platii la returnarea masinii. Clientul autorizeaza Premium Rent sa deduca costul oricaror taxe, amenzi si comisioane din depozitul retinut , impreuna cu o taxa de administrare/ dosar instrumentat de 25 €. In cazul in care depozitul este insuficient sau a fost returnat, clientul autorizeaza Premium Rent sa perceapa soldul sau costurile datorate, integral, de pe acelasi card de credit/debit utilizat pentru plata vehiculului.

6. Contributii in Caz de dauna si Furt:

Clase de Masini

Excess Dauna

Excess Protectie Raspundere Limitata

Depozit Protectie Risc ZERO

EDMR

500.00 €

200.00 €

80.00 €

CDMR

600.00 €

250.00 €

80.00 €

CLMR

600.00 €

250.00 €

80.00 €

CWMR

700.00 €

300.00 €

100.00 €

IDMR

700.00 €

300.00 €

100.00 €

IWMR

700.00 €

300.00 €

100.00 €

FFND

700.00 €

300.00 €

100.00 €

CDAR

600.00 €

250.00 €

80.00 €

CLAR

600.00 €

250.00 €

80.00 €

CWAR

700.00 €

300.00 €

100.00 €

IDAR

700.00 €

300.00 €

100.00 €

IWAR

700.00 €

300.00 €

100.00 €

SFAR

800.00 €

350.00 €

100.00 €

FFAR

800.00 €

350.00 €

100.00 €

PDAR

900.00 €

400.00 €

100.00 €

IVMD

700.00 €

300.00 €

100.00 €

MVMR

800.00 €

350.00 €

100.00 €

SVMD

800.00 €

400.00 €

150.00 €

SVAD

800.00 €

400.00 €

150.00 €

LDAD

1,100.00 €

550.00 €

300.00 €

PFAD

1,200.00 €

600.00 €

300.00 €

LFAD

1,200.00 €

600.00 €

300.00 €

7.Servicii si Protectii de Raspundere

Toate autovehiculele sunt din standard asigurate RCA pentru daune cauzate tertilor pe perioada mentionata in Contractul de Inchiriere. In cazul producerii unui accident indiferent de culpa, documentele constatatoare daunei sunt obligatorii. In situatia in care autoturismul prezinta defectiuni tehnice (in conditiile in care autoturismul a fost condus conform instructiunilor producatorului), Premium Rent pune la dispozitia clientului o masina de inlocuire, din aceeasi clasa sau superioara, functie de disponibilitate si de localizarea geografica, in termen de maxim 48 de ore, de la data primirii sesizarii scrise a acestuia.

7.1 Serviciu Fara Protectie: Prin semnarea Contractului de Inchiriere, CLIENTUL accepta termenele si conditiile de asigurare cu contributie proprie, indiferent de partea culpabila pentru producerea evenimentului, responsabilitatea financiara a acestuia la o suma minima obligatorie pentru furtul sau avarierea autoturismului inchiriat. Suma minima obligatorie reprezinta contributia clientului (sau excessul) in caz de dauna. Daca autoturismul inchiriat este returnat in acelasi conditii in care a fost preluat, Garantia se returneaza integral. La achizitionarea acestui serviciu Cardul de Credit este obligatoriu.

7.2 Protectie cu Raspundere Limitata - este un serviciu optional care reduce contributia in caz de dauna conform art.6 Contributii in caz de dauna si furt, numita in continuare Excess sau Garantie.. Daca autoturismul inchiriat este returnat in acelasi conditii in care a fost preluat, Garantia se returneaza integral. Costul produsului difera in functie de clasa masinii selectate si numarul de zile de inchiriere. La achizitionarea acestui serviciu Cardul de Credit nu este obligatoriu

7.3 Protectie cu Risc ZERO- este un servciu optional si poate fi achizitionat inainte de preluarea masinii cu ZERO raspundere in caz de dauna (cu exceptia art.3.2). Serviciul cu ZERO RISC acopera asigurarile de la punctele 7.1, 7.2 si daune asupra exteriorului masinii sau a componentelor mecanice, incluzand: caroserie, capota, sasiu, parbriz, geamuri, oglinzi, incuietori, roti si anvelope, motor, ambreaj, baterie, cheltuieli de imobilizare pentru pierderile financiare aferente perioadelor cand masina este in reparatii si nu poate fi inchiriata. Acest produs nu acopera serviciile care nu sunt autorizate de Premium Rent, inclusiv reparatii, asistenta rutiera (art.7.5), murdarie excesiva(atunci cand autoturismul necesita mai mult decat o spalare normal) sau daune in interiorul autoturismului.

7.4 Serviciu de Asistenta Rutiera si Remorcare: costa 8.33 €/zi si acopera costurile de tractare-remorcare/platforma pana la maxim 1000 € pe teritoriul Romaniei.

7.5 Protectie Roti si Cauciucuri – costa 8.33 €/zi si acopera costul repararii sau inlocuirii anvelopelor/jantelor deteriorate sau stricate 

7.6 Masina de inlocuire in caz de dauna (accident): indiferent daca din culpa sa sau nu, Clientul poate solicita masina de inlocuire, contra cost conform art.1.2,  din aceeasi clasa sau superioara, Premium Rent urmand functie de disponibilitate si de localizarea geografica, in termen de maxim 48 de ore, de la data primirii sesizarii scrise a acestuia sa ii puna la dispozitie un nou autoturism. In cazul furnizarii unei masini de inlocuire, costul asigurari pentru zilele de inchiriere ramase se va calcula conform art.7.1-6.

8. Avarii, Daune, Proceduri:

8.1 In caz de accident, furt total sau partial ori distrugere a autoturismului in perioada in care masina se afla in folosinta, CLIENTUL raspunde:

a. cu suma retinuta cu titlu de Garantie, Excess sau Depozit (indiferent daca evenimentul se produce din vina exclusiva sau comuna, a clientului sau nu), cu exceptia cazurilor in care daunele provocate, in caz de accident, furt total sau partial ori distrugere nu sunt acoperite de politele de asigurare, caz in care Clientul este raspunzator integral pentru acoperirea prejudiciului, dandu-si acordul expres prin semnarea prezentului Contract de Inchiriere. Pagubele suferite de Premium Rent in timpul perioadei reparatiei vor fi egale cu taxa de inchiriere zilnica atribuite perioadei de inchiriere clientului, in care autoturismul se afla in imposibilitatea de a fi folosit.

b. sa notifice in cel mai scurt timp sau maxim 24 de ore de la data producerii evenimentului compania de inchirieri si sa transmita in cel mai scurt timp catre Locator toate documentele, scrisorile sau instiintarile emise de o terta parte, precum si a tuturor documentelor referitoare la posibilele actiuni in instanta.

8.2 In caz de accident, distrugere sau avariere forma de constatare amiabila intre parti nu este permisa, Clientul si partile implicate in accident trebuind sa se prezinte la unitatea de politie arondata pentru intocmirea Procesului Verbal de constatare.

8.3 In caz de accident, furt total, distrugere sau avariere, Clientul de obliga sa prezinte la returnarea autovehiculului urmatoarele:

a. proces verbal de constatare si autorizatie de reparatie eliberate de Politia Romana

b. in caz de accident sau dauna cu tert identificat, fie ca sunteti responsabil sau nu: copie a perminusul de conducere, copie ale actelor de identitate, copie a Asigurarii RCA si copie a talonului auto al tertei parti/lor implicate

8.4 In cazul nerespectarii clauzelor 8.1 -8.3,  articolele 7.1 la 7.6, respectiv Serviciile si Protectiile de Raspundere achizitionate sau incheiate sunt inaplicabile si veti raspunde pentru toate prejudiciile care va sunt imputabile, in special cele suferite de vehicul, in limita valorii de piata a vehiculului, la care se adauga cheltuielile si costurile legate de transportul si imobilizarea acestuia(pierderi de neutilizare), costuri administrative si de amortizare si despagubirii ce acopera prejudiciul cauzat eventual unei terte parti.  In cazul unei daune, clientului nu ii este permis sa mai utilizeze autoturismul fara permisiunea companiei, pentru a evita producerea unor daune ulterioare.

8.5 Clientul va achita pentru oricare din clauzele mai sus mentionate 8.1 la 8.3 si 8.7 o taxa de servicii pentru administrare dosar de dauna in valoare de 100 €/dosar.

8. 6 Costurile de tractare sau remorcare intra in responsabilitatea Clientului, daca prin prezentul contract nu se mentioneaza altfel(nu au fost achizitionare serviciile de protectie art.7.4)

8.7 Alimentarea gresita sau lipsa carburantului la momentul returnarii autoturismului inchiriat intra exclusiv in responsabilitatea Clientului.

9.Politica de combustibil/ Garantie combustibil: Vehiculul, daca nu este specificat altfel in procesul verbal de predare-primire, va fi prevazut cu un rezervor complet de combustibil si trebuie returnat cu aceeasi cantitate de carburant la sfarsitul inchirierii. Indiferent de serviciul de protectie achizitionat, clientul va achita un depozit de combustibil intre 80 € si 150 € in functie de tipul si clasa autoturismului solicitat, pe cardul de credit la ghiseul Premium Rent. Clientul va achita in intregime costul combustibilului lipsa rezultat, in urma procesului de returnare, plus o taxa de serviciu realimentare auto conform art.12.4. In cazul in care clientul achizitioneaza serviciul de combustibil preplatit, acesta poate returna vehiculul cu orice nivel de combustibil. Carburantul neutilizat nu va fi rambursat.

10. Restrictii de varsta: varsta minima de inchiriere este de 19 ani pentru clasele Economic si Compact, 24 de ani pentru restul claselor. O taxa suplimentara de 10 €/zi pana la maxim 100 €/inchiriere va fi incasata pentru soferii cu varste cuprinse intre 19-24 de ani sau peste 65 de ani. Asemenea titularului contractului, soferii aditionali trebuie sa indeplineasca toate conditiile contractului in ceea ce privesc cerintele de varsta si documentatie. Taxa pentru un sofer suplimentar este de €10/zi. Maxim 2 soferi suplimentari/vehicul sunt permisi si toti sunt supusi taxei de €10 zi, cat si restrictiilor de varsta.

11. Trecerea Granitei: Autoturismele vor fi folosite exclusiv pe teritoriul Romaniei, trecerea granitei fiind posibila sub rezerva notificarii prealabile si acceptul scris al Premium Rent(imputernicire). Pentru acest Serviciu se va achita o Taxa de frontiera (Border Fee) astfel:

a. pentru tarile membere UE, 100 € pentru mai putin sau egal cu 6 zile de inchiriere sau 15 €/zi pentru inchirierile mai mari de 6 zile

b. pentru tarile NON UE, 150 € pentru mai putin sau egal cu 6 zile de inchiriere sau 30 € /zi pentru inchirierile de peste 6 zile

c. in pretul taxei de frontiera Clientul are inclusi in pret 300 km/zi, un km suplimentar fiind taxat cu 0.3 €/km.

d. pentru nerespectarea conditiilor de parasire a granitei se va percepe o taxa de frontiera cu valoare dubla.

e. in caz de daune sau probleme tehnice, clientul are obligatia sa transporte vehiculul pe teritoritoriul Romaniei, la locul de preluare al acestuia, pe cheltuiala proprie.

f. vehicule din categoriile Premium si Luxury nu pot parasi teritoriul Romaniei.

12. Taxe aditionale: 12.1 Taxa Dislocare - returnarea vehiculului in alta locatie decat cea din care a fost preluat initial. Pentru acest serviciu, Locatarul va plati o taxa 1 euro/km parcurs, fata de locatia initiala preluarii plus o taxa unica -serviciu preluare-  de 50 €. 12.2 Taxa Out of Hour (in afara orelor de program): pentru livrarea sau returnarea vehiculului in afara orelor de program, Locatarul va plati o taxa de 25 € / operatiune de Luni-Vineri intre 19:00 PM – 09:00 AM si intre 01:00 PM -09:00 AM Sambata si Duminica. 12.3 In cazul in care vehiculul are nevoie de mai mult de o procedura standard de spalare pentru a reveni la starea initiala (cea din momentul livrarii) Locatarul va achita suma de 100 €  (cosmetizare, curatare interior auto) 12.4 Taxa re-alimentare combustibil:40 €. 12.5Curatare tapiterie scaun copil – 50 €. 12.6  In cazul in care Clientul pierde sau deterioreaza cheile autovehiculului, actele originale ale vehiculului sau echipamentului optional (tichet de parcare, placute de inmatriculare), Premium Rent va retine intreaga suma mentionata la excess sau depozit. 12.7 Scaun Copil: 7 €/zi. 12.8 GPS Sistem de Navigare prin satelit: 7 €/zi. 12.9 Lanturi de zapada: 7 €/zi. 12.10 Car Wifi – 9 €/zi. 12.11 In perioada 1 Noiembrie – 31 Martie, o taxa de sezon rece (echiparea masinilor cu cauciucuri de iarna, lichid de parbriz adecvat temperaturilor specifice sezonului rece, raclete, etc) 6 €/zi  va fi aplicata.

13. Politica de anulare rezervari: orice rezervare poate fi anulata gratuit cu pana la 48 de ore inainte de data si ora preluarii. Pentru rezervarile preplatite banii vor fi returnati. Daca o rezervare este anulata cu mai putin de 48 de ore inainte de ora si data de preluare, se va aplica o taxa de anulare in valoare de 50 €. Daca pretul final al rezervarii este mai mic de 50 €, se va percepe doar plata inchirierii respective fara alte taxe aditionale. In cazul neprezentarii la ora si data stabilite si fara o nodificare cu 48 de ore inainte de data si ora stabilite, se va aplica o taxa de neprezentare fara a se rambursa orice suma deja achitata. Pentru modificari sau anulari ne puteti suna la 0040217969557. Anumite modificari ar putea afecta pretul de inchiriere, cum ar fi locatia, grupa auto, ora sau data. In acest caz clientul va fi taxat la pretul publicat curent pe site-ul: www.premiumrent.ro 

14. Comunicare: Comunicarea intre parti poate avea loc telefonic strict pentru cazuri de urgenta, in rest pentru orice anunt privind orice modificare a Contractului de Inchiriere (prelungire perioada, returnare locatie diferita, etc) se face numai in scris prin semnarea actuluia aditional sau prin intermediul postei electronice, in cazul in care Clientul si-a declarat adresa de email la date personale. In acest caz, Clientul isi asuma ca orice corespondenta transmisa pe aceasta cale, este considerata ca fiind oficiala si opozabila tertilor si Premium Rent, putand fii folosita in instantele romane ca evidenta materiala.

15. Clauze neuzuale. Clientul declara in mod expres ca a citit si a acceptat Articolele 1.1, 2.3, 3.2, 3.6, 3.9, 3.10, 4.3, 5.3, 5.8, 7.4, 8.1.a, 8.4, 9,11.e, 12,1-3, 13, motiv pentru care a semnat mai jos.

16. Legislatia de referinta: Legile tarii in care este semnat acest Contract se aplica acestui Contract si orice instanta care va inainta actiuni cu privire la acest Contract va respecta legislatia tarii de referinta. Toate taxele din aceasta anexa contin TVA.

17. Anexe: Prezentii Termeni si Conditii de inchiriere se completeaza cu Anexa-Grila costuri si daune.

Informatii CompaniePremium Rent, marca inregistrata ca SC Premium Drax SRL, cu punct de lucru in Romania, Otopeni – Ilfov, Calea Bucurestilor 291B, numar de inregistrare J10/700/2012, CUI  RO30571025

avantaj premium rent

Fara Taxe
Ascunse

avantaj premium rent

Program
Non Stop

avantaj premium rent

Cu sau Fara
Card de Credit

avantaj premium rent

Peste
500 de Masini

avantaj premium rent

Politica de Combustibil
Plin cu Plin