TERMENI SI CONDITII GENERALE DE INCHIRIERE A UNUI AUTOVEHICUL
Premium Rent
1.Conditii Generale de Inchiriere:
1.1 Pentru a putea inchiria o masina, Clientul si orice soferi aditionali trebuie să posede permis de conducere national sau international, valabil de minim 12 luni si să prezinte documentul de identitate (buletin sau pasaport) și un card bancar de credit, valabile și emise pe numele soferului principal.
1.2 Clientul (persoana fizica sau juridica care inchiriaza un autovehicul) este direct raspunzator pentru obtinerea si detinerea tuturor documentelor necesare, incluzand, dar fara a se limita la permisul de conducere, din care sa reiasa dreptul de a circula pe drumurile publice, atat din Romania, cat si din tarile pe care urmeaza sa le viziteze/tranziteze cu autoturismul inchiriat, Premium Rent fiind exonerat de orice raspundere in acest sens.
1.3 Clientul declara in mod expres ca a citit si a acceptat Contractul de Inchiriere si accepta conditiile prevazute in acesta prin semnarea documentului.
1.4 Premium Rent (persoana juridica, care, ofera spre inchiriere) isi rezerva dreptul de a anula livrarea si de a refuza o prelungire in cazul in care exista indoieli cu privire la capacitatea financiara a clientului, datorii restante sau orice incidente grave cu Premium Rent.
1.5 Clientul isi asuma in mod expres responsabilitatea deplina pentru inchirierea unui autovehicul si conducerea acestuia pe teritoriul Romaniei declarand expres ca are toate documentele necesare in posesia sa, inclusiv un permis de conducere international, pentru cazurile in care detinerea unui astfel de permis este obligatorie conform legii.
Situatiile in care legea prevede obligativitatea detinerii unui permis de conducere international pentru conducerea unui autovehicul pe teritoriul Romaniei (conform art 83 al 2 din OUG 195/2002), sunt: (i) atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat care nu este membru UE; (ii) atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat care nu este membru al Conventiei de la Viena privind circulatia rutiera; sau (iii) atunci cand solicitantul detine permis national eliberat de un stat cu care Romania nu are incheiat un tratat de recunoastere reciproca a permiselor auto.
1.6 Inchiriatorul va obtine dreptul de folosinta al autoturismului in baza permisului de conducere national din care sa reiasa data de obtinere a dreptului de a conduce.
2. Restrictii de varsta:
2.1 Varsta minima obligatorie pentru a inchiria si a conduce un autoturism in conditiile standard este de 25 de ani.
2.2 Premium Rent ofera posibilitatea de inchiriere a unui autoturism persoanelor cu o vechime a permisului mai mica de 1 an prin achitarea unei taxe suplimentare de “Sofer Incepator” in valoare de 700 euro
2.3 Clientii si soferii aditionali a caror varsta este cuprinsa intre 18 si 24 de ani vor achita o taxa de “Sofer Tanar” de 10 €/zi pana la maxim 100 €/inchiriere
2.4 Clientii si soferii aditionali a caror varsta este de 65 de ani sau mai mare vor achita o taxa de “Sofer Senior” de 10 €/zi pana la maxim 100 €/inchiriere.
Asemenea titularului contractului, soferii aditionali trebuie sa indeplineasca toate conditiile contractului in ceea ce privesc cerintele de varsta si documentatie. Taxa pentru un sofer suplimentar este de €10/zi. Maxim 3 soferi suplimentari/vehicul sunt permisi si toti sunt supusi taxei de €10 zi, cat si restrictiilor de varsta.
3. Forme de plata:
3.1 Plata in numerar sau cu cardul de debit sunt permise doar daca pachetul de Protectie cu Risc Zero a fost achizitionat, cu exceptia claselor Premium si Luxury (vezi art 10. Servicii si Protectii de Raspundere). In caz contrar, clientul trebuie obligatoriu sa prezinte un Card de Credit la preluarea masinii.
3.2 Plata perioadei de inchiriere si a oricaror servicii extra selectate se poate face, integral, in avans, prin transfer bancar si prin intermediul websit-ului www.premiumrent.ro sau la ridicarea masinii, in momentul semnarii Contractului de inchiriere intre parti cu cardul de credit, debit sau in numerar.
3.3 Tipurile de Carti de Credit acceptate sunt Visa si Mastercard, iar toate platile/restituiri de depozit/excess vor fi decontate pana la maxim 30 zile bancare de la data terminarii contractului.
3.4 Amenzile si toate taxele administrative urmeaza sa fie decontate in termen de 30 de zile bancare de la data comunicarii.
3.5 Daca clientul decide sa rezilieze contractul in avans, suma totala platita pentru zilele in care vehiculul nu a fost utilizat (inclusiv taxe) vor fi retinute ca despagubire. Prin semnarea Contractului de Inchiriere Clientul isi exprima acordul neechivoc si irevocabil ca sumele datorate catre Premium Rent, prin nerespectarea termenilor contractuali sau in caz de producere de daune, sa fie incasate de acesta in baza depozitelor/garantiei depuse sau in caz ca acestea depasesc garantia depusa, pana la valoarea totala a prejudiciului.
4. Rezervari si Preturi:
4.1 Tarifele de inchiriere sunt exprimate in euro/zi cu TVA inclus si sunt calculate la cursul de schimb de vanzare al Unicredit Bank +2%, din ziua efectuarii tranzactiei.
4.2 In pretul chiriei/zi sunt incluse Asigurarea de Raspundere Civila (RCA), Rovinieta, Asistenta Rutiera (suport telefonic) pe teritoriul Romaniei, inspectiile periodice si anvelopele adecvate in functie de sezon (anvelope adecvate sezonului de iarna, lichid de parbriz adecvat temperaturilor specifice sezonului rece, raclete, in perioada 01 Noiembrie – 31 Martie, pentru 6 €/zi si anvelope adecvate sezonului de vara in perioada 01 Aprilie – 31 Octombrie).
ACRISS |
Marca si Model |
1-2(zile) |
3-7(zile) |
8-14(zile) |
15-30(zile) |
MDMR |
Toyota Aygo sau similar |
27.00 € |
24.00 € |
23.00 € |
21.00 € |
EDMR |
Dacia Logan sau similar |
29.00 € |
26.00 € |
25.00 € |
23.00 € |
CDMR |
Skoda Rapid, Opel Astra sau similar |
36.00 € |
33.00 € |
30.00 € |
27.00 € |
CWMR |
Opel Astra Break, Ford Focus Break sau similar |
41.00 € |
38.00 € |
35.00 € |
32.00 € |
CFMR |
Opel Crossland sau similar |
42.00 € |
39.00 € |
37.00 € |
33.00 € |
IDMR |
Skoda Octavia sau similar |
44.00 € |
41.00 € |
38.00 € |
35.00 € |
IWMR |
Skoda Octavia Combi sau similar |
47.00 € |
44.00 € |
41.00 € |
38.00 € |
FFND |
Dacia Duster 4x4 Diesel sau similar |
52.00 € |
49.00 € |
46.00 € |
43.00 € |
CDAR |
Skoda Rapid, Opel Astra Automat sau similar |
43.00 € |
40.00 € |
37.00 € |
34.00 € |
CWAR |
Opel Astra Break, Ford Focus Break Automat sau similar |
55.00 € |
52.00 € |
49.00 € |
46.00 € |
CFAR |
Opel Mokka sau similar |
56.00 € |
53.00 € |
49.00 € |
47.00 € |
IDAR |
Skoda Octavia Automat sau similar |
58.00 € |
55.00 € |
52.00 € |
49.00 € |
IWAR |
Skoda Octavia Combi Automat sau similar |
60.00 € |
57.00 € |
54.00 € |
51.00 € |
SFAD |
Skoda Karoq Automat sau similar |
68.00 € |
65.00 € |
62.00 € |
59.00 € |
XFAR |
Mercedes GLA Automat sau similar |
76.00 € |
73.00 € |
70.00 € |
67.00 € |
IVMD |
Dacia Lodgy 5+2 Locuri sau similar |
65.00 € |
62.00 € |
59.00 € |
56.00 € |
MVMR |
VW Caddy 7 Locuri sau Similar |
75.00 € |
72.00 € |
69.00 € |
66.00 € |
SVMD |
VW Caravelle 8+1 locuri sau similar |
85.00 € |
82.00 € |
79.00 € |
76.00 € |
SVAD |
VW Caravelle 8+1 locuri Automat sau similar |
100.00 € |
97.00 € |
94.00 € |
91.00 € |
LDAD |
BMW Serie 5 Automat sau similar |
90.00 € |
87.00 € |
84.00 € |
81.00 € |
PFAR |
Mercedes GLC Automat sau similar |
100.00 € |
97.00 € |
94.00 € |
91.00 € |
LFAD |
BMW X5, Mercedes GLE Automat sau similar |
120.00 € |
117.00 € |
114.00 € |
111.00 € |
** Preturile din tabelul alaturat sunt cu titlu informativ, acestea putand fluctua dinamic in functie de disponibilitate. Valorile de inchiriere pot fi modificate unilateral de catre Premium Rent, fara acordul Clientului, exceptie facand rezerverile deja confirmate**
5. Politica de anulare, modificare rezervari
5.1 O rezervare platita in avans se poate anula cu pana la 48h inainte de data si ora trecute initial ca si ora si data de ridicare a autoturismului inchiriat si se va rambursa in contul clientului in minim 2 zile sau maxim 365 de zile lucratoare, MINUS 15 euro. Suma retinuta reprezinta comisioanele bancare si costurile logistice de inchiriere.
5.2 Daca o rezervare este anulata cu mai putin de 48h inainte de data si ora trecute initial ca si ora si data de ridicare a autoturismului, suma platita in avans NU SE RETURNEAZA! Clientul va primi un Voucher valoric egal cu suma achitata in avans, pe care il va putea folosi la o viitoare rezervare timp de 12 luni de la data emiterii.
5.3 Toate anularile rezervarilor platite in avans se vor anunta in scris la adresa de email reservation@premiumrent.ro.
5.4 Pentru modificari ne puteti suna la 0040747134901 sau pe email la reservation@premiumrent.ro. Anumite modificari ar putea afecta pretul de inchiriere, cum ar fi locatia, grupa auto, ora sau data. In acest caz clientul va fi taxat la pretul publicat curent pe site-ul: www.premiumrent.ro
5.5 Rezervarea autoturismului este considerata CONFIRMATA, doar dupa acceptul clientului privind oferta de inchririere si dupa receptionarea emailului de “Rezervare Confirmata” cu codul unic de rezervare.
5.6 Rezervarile vor fi confirmate pentru o clasa sau categorie auto si nu pentru o marca sau model anume. Premium Rent nu poate garanta un model, marca, motorizare sau culoare a autoturismului.
5.7 In cazul in care la momentul livrarii, Premium nu are disponibil un autoturism din clasa pentru care a fost confirmata rezervarea, va livra un vehicul dintr-o clasa similara sau imediat superioara, fara costuri aditionale.
6. Perioada de Inchiriere, Ziua de inchiriere, Termen de ridicare/returnare
6.1 Perioadele de inchiriere sunt calculate in ore, iar o zi de chirie se calculeaza la 24 de ore, 25 de ore reprezentand doua zile de chirie. Perioada de inchiriere se calculeaza de la ora la care vehiculul este rezervat pana la data si ora la care acesta este returnat, impreuna cu cheia si documentele relevante catre un reprezentant Premium Rent.
6.2 Perioada de gratie pentru returnarea autoturismului este 59 de minute. Contractul de inchiriere nu poate fi mai mare de 30 de zile. Nerespectarea datei si orei de returnare a autoturismului, trecuta in contract, autorizeaza Premium Rent sa incaseze clientul pentru fiecare zi suplimentara in care autoturismul nu este returnat, plus o taxa de penalizare totala de 60 €.
6.3 Perioada limita de ridicare a autoturismului de catre Client este intre 59 de minute si maxim 12 ore in functie de disponibilitate. Premium Rent va pastra o masina din clasa rezervata, disponibila, atat timp cat a fost notificat anterior, in scris la adresa rezervation@premiumrent.ro, cu privire la orice intarziere cu orice motiv.
6.4 Autovehiculul inchiriat se va livrat cu o copie conforma cu originalul a talonului pentru a preveni savarsirea de infractiuni. Premium Rent se angajeaza sa puna la dispozitia oricaror institutii ale statului, la cerere, talonul in original, in cel mult 48 de ore.
6.5 Vehiculele se livreaza in stare buna de functionare, curate si igienizate, fara defectiuni si fara avarii ale caroseriei sau interiorului, altele decat cele semnalate in fisa de Livrare/Returnare autoturism.
6.6 Clientul ia la cunoștință și verifică starea autoturismului înaintea semnării fisei de Livrare/Returnare, iar orice fel de reclamații privind starea acestuia se vor face obligatoriu la Livrare și vor fi consemnate la secțiunea “Livrare”, clientul fiind direct si integral raspunzator pentru orice daune care nu au fost menționate. Nu se acceptă reclamații/obiecțiuni ulterioare livrării cu privire la starea autoturismului.
6.7 Clientul se obligă să returneze autoturismul împreună cu toate documentele, cheile, accesoriile și echipamentele în bună stare (în starea în care le-a preluat), la locul și data convenite în Contractul de Inchiriere. Daca aveti nevoie de un vehicul pentru o perioada mai lunga, trebuie sa faceti o noua rezervare cu tariful si extrasurile noi, aplicabile pentru noile date. Suplimentar, trebuie sa mergeti la biroul Premium Rent pentru a semna noul contract. Extinderile nu pot fi efectuate prin telefon, comunicarea electronica este acceptata doar daca clientul a declarat in Contractul de inchiriere o adresa de email de contact, ca fiind mod oficial de comunicare cu cel putin 24 de ore inainte de data si ora trecute in contract, ca ora si data de returnare. In cazul in care nu se poate face o noua rezervare, deoarece nu exista vehicule disponibile sau pentru orice alt motiv, atunci vehiculul trebuie returnat la biroul Premium Rent, mentionat in contract la data si ora consemnate.
6.8 La o întârziere mai mare de 60 de minute față de momentul specificat pentru returnarea Autoturismului în Contractul de Inchiriere, Locatorul își rezervă dreptul de a incasa Clientul conform articolului 6.2 al acestui contract, exceptie facand cazul in care Locatarul notifica Premium Rent conform art. 6.7.
6.9 Returnarea autoturismului intr-o alta locatie decat cea initiala trebuie comunicata cu cel putin 24 ore inainte si se va taxa conform art.7.5 “One Way Fee” sau art.14.1 daca returnarea nu este efectuata pe raza localitatilor unde Premium Rent are un punct de lucru, iar Clientul va suporta in intregime orice cost aditional generat de nefunctionarea/imobilizarea/ accidentarea autoturismului.
6.10 Premium Rent isi aloca dreptul de a monitoriza vehiculele prin instrumente de monitorizare electronice la distanta, GPS, are dreptul de a localiza, opri si de a recupera vehiculul utilizat pe teritoriul sau in afara tarii.
6.11 Clientul este responsabil pentru vehicul pana la predarea cheilor acestuia catre un reprezentant Premium Rent, iar in cazul returnarii autoturismului pe timp de noapte sau murdar, cand identificarea eventualelor daune este imposibila, garantia/excesul se deblocheaza in termen de 2 zile lucratoare, dupa ce Locatorul a avut la dispozitie toate conditiile pentru a inspecta autoturismul. In acest caz Procesul Verbal de Predare a autoturismului se considera ca intra in vigoare doar dupa trecerea perioadei suspensive de verificare pe timp de zi si curatare al acestuia si nu la data semnarii acestuia.
6.12 Livrarea si Returnarea autoturismului va fi realizata in timpul programului de lucru Premium Rent (09:00 AM – 19:00 PM de Luni-Vineri si 09:00 AM – 13:00 PM Sambata si Duminica). In cazul in care Livrarea sau Returnarea are loc in afara acestor ore sau in timpul zilelor calificate ca sarbatori legale se va percepe o taxa in valoare de 25 € pentru orice actiune de Livrare sau Returnare in afara orelor de program.
6.13 Pentru preluare autoturismului inchiriat cu mai mult de o ora intarziere, in afara orelor de program, vezi art.6.12, Premium Rent va percepe o taxa in valoare de 25 € “Late Pickup Fee”.
6.14 Furnizarea de informatii false, intrerupe prezentul contract inainte de Data/Ora agreate pentru returnarea vehiculului, dupa ce utilizatorul a fost notificat in scris, personal sau prin posta electronica/curier, la adresa din contract. Odata ce notificarea a fost livrata, personal sau prin mijloace electronice, la o zi dupa emiterea acesteia catre Client, Premium Rent poate reintra in posesia autovehiculului.
***Premium Rent asigura cu titlu gratuit servicul de transfer pentru clientii sai, in locatiile din vecinatatea aeroporturilor, de la terminalul Plecari la punctul de lucru si viceversa, situate in localitatea in care s-au agreat livrarea si returnarea autoturismului prin semnarea contractului de inchiriere***
7.Termeni si Conditii Agreate
7.1 Obligatii Client: informatiile oferite catre Premium Rent si inscrise pe prima pagina a acordului de inchiriere sa fie adevarate.
7.2 Persoanele care nu sunt mentionate in acordul de inchiriere ca sofer sau sofer aditional nu sunt eligibile pentru a conduce vehiculul inchiriat in nicio tara, orice protectie suplimentara achizitionata de Client, nefiind valabila. In cazul producerii oricarei daune asupra autoturismului, tertelor parti, pasagerilor din autoturism, culpa fiind integrala a Clientului, acesta suportand exclusiv orice cost sau pretentii rezultate din conducerea autoturismului inchiriat de catre o persoana neautorizata. Orice obligatie a Premium Rent conform prezentului contract devenind nula.
7.3 Intarzierile mai mari de 3(trei) ore fata de Data si Ora speficicate pentru returnarea autoturismului in contractul de inchiriere, Premium Rent isi rezerva dreptul de a informa Politia despre furtul autoturismului, exceptie facand cazul in care Clientul a notificat, in scris, societatea de inchirieri despre dorinta sa de a prelungi perioada de inchiriere conform art.6.7.
7.4 Returnarea autoturismului intr-un alt oras decat cel din care a fost preluat este posibila doar cu acordul prealabil scris al Premium Rent si in functie de disponibilitatea de dislocare. Pentru acest serviciu se aplica o TAXA aditionala „One Way Fee” in functie de orasul in care se doreste a se realiza returnarea si orasul din care a fost facuta inchirierea.
7.5 Preturi „One Way Fee”:
Premium Rent One Way Fees |
Timisoara (TSR) |
Sibiu (SBZ) |
Cluj-Napoca (CLJ) |
Targu Mures (TGM) |
Bucharest Otopeni Airport (OTP) |
Bacau (BCM) |
Timisoara (TSR) |
0.00 € |
70.00 € |
100.00 € |
100.00 € |
140.00 € |
180.00 € |
Sibiu (SBZ) |
70.00 € |
0.00 € |
70.00 € |
70.00 € |
100.00 € |
150.00 € |
Cluj-Napoca (CLJ) |
100.00 € |
70.00 € |
0.00 € |
60.00 € |
140.00 € |
130.00 € |
Targu Mures (TGM) |
100.00 € |
70.00 € |
60.00 € |
0.00 € |
120.00 € |
110.00 € |
Bucharest Otopeni Airport (OTP) |
140.00 € |
100.00 € |
140.00 € |
120.00 € |
0.00 € |
110.00 € |
Bacau (BCM) |
180.00 € |
150.00 € |
130.00 € |
110.00 € |
110.00 € |
0.00 € |
7.6 Fumatul este strict interzis. Incalcarea acestei prevederi se penalizeaza cu suma de 100 €.
8. Responsabilitatile companiei de inchirieri auto
8.1 Premium Rent se angajeaza sa mentina vehiculul in acord cu recomandarile producatorului. La data/ora livrarii vehiculului, acesta va fi in stare buna de functionare.
8.2 Daca vehiculul nu este in stare buna de functionare, din motive tehnice, Premium Rent va inlocui vehiculul cu un altul functional sau similar in maxim 48 ore. Daca Premium Rent nu va schimba vehiculul, va returna Clientului banii pentru perioada ramasa din contract.
8.3 Premium Rent este absolvit de orice vina/responsabilitate in cazul: oricaror acuzatii si costuri (inclusiv legale) care nu sunt acoperite (vezi punctul 4.2) de asigurarea agreata prin contract; oricaror acuzatii impotriva Premium Rent, incalcarii de catre Client a contractului de inchiriere precum si a termenilor si conditiilor specificate de acesta.
9. Responsabilitatile Clientului pe perioada Inchirierii.
9.1 Isi asuma raspundera totala (financiara, civila si penala) pentru nerespectarea conditiilor stipulate in contractul de inchiriere.
9.2 Se angajeaza sa conduca autoturismul respectand toate dispozitiile legale privind conducerea unui autoturism pe drumurile publice si accepta ca autovehiculul nu va fi utilizat:
a. in contraventie cu regulile de trafic, vamale, legale, etc;
b. pentru transportul de pasageri sau orice fel de marfa contra unei remuneratii sau pentru a impinge sau a remorca orice alt vehicul, remorca sau alt obiect;
c. in timp ce soferul autoturismului este sub influenta alcoolului, drogurilor sau oricaror alte substante interzise;
d. in orice fel de cursa, test, concurs, in off-road, ca autoturism scoala sau la activitati vanatoresti sau in orice activitate ilegala;
e. pe drumuri semnalizate ca si inchise circulatiei publice, incarcat peste sarcina maxima admisa sau peste numarul maxim de pasageri, specificate in talonul masinii;
f. in orice fel de activitate ilegala;
g. in zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apa;
9.3 Autoturismul nu poate fi condus decat de semnatarul contractul de inchiriere sau de o persoana specificata in contract (sofer aditional), autorizat in prealabil de Premium Rent.
9.4 Clientul nu va lasa in nici un fel de circumstante usile, geamurile, portbagajul sau autoturismul deschis si nu va lasa in nici un caz cheile sau actele masinii in vehicul.
9.5 In caz de defectiune sau orice alta stricaciune, reparatia masinii trebuie facuta de un service autorizat, desemnat de Premium Rent, numai cu stiinta, acordul si in baza instructiunilor Premium Rent.
9.6 Clientul nu poate sub nici o conditie sa vanda, inchirieze sau sa garanteze cu autoturismul.
9.7 In caz de accident/incident sau defectiune, Clientul are la dispozitie numarul de telefon pentru Asistenta Tehnica 24h/7 la 0040747134901 si se obliga sa informeze fara intarziere Locatorul, care il va asista si ii va oferi instructiunile necesare.
9.8 Clientul trebuie sa se asigure ca foloseste combustibilul corect/potrivit, sa verifice si sa mentina un nivel adecvat de ulei de motor si add blue (pentru motorizarile diesel), in caz contrar va suporta toate daunele derivate din aceste situatii conform devizelor de reparatii emise de service-uri autorizate.
9.9 Sa verifice si sa mentina presiunea corespunzatoare a rotilor, sa verifice nivelul lichidului de racire, in caz contrar va suporta toate daunele derivate din aceste situatii.
9.10 Clientul se obliga sa acopere costurile datorate din amenzi sau contraventii/infractiuni primite ca urmare a folosirii vehiculului in afara conditiilor prevazute de lege si de acest Contract.
9.11 Intra in responsabilitatea clientului sa plateasca toate taxele de pod si autostrada (ex: taxa pod Fetesti pe A2) si sa prezinte dovada platii la returnarea masinii. Lipsa documentelor care sa certifice acest lucru se penalizeaza cu o taxa de 25 €. Clientul autorizeaza Premium Rent sa deduca costul oricaror taxe, amenzi si comisioane din depozitul retinut, impreuna cu o taxa de administrare/dosar instrumentat de 25 €. In cazul in care depozitul este insuficient sau a fost returnat, clientul autorizeaza Premium Rent sa perceapa soldul sau costurile datorate, integral, de pe acelasi card de credit/debit utilizat pentru plata vehiculului.
10.Servicii si Protectii de Raspundere
Toate autovehiculele sunt din standard asigurate RCA pentru daune cauzate tertilor pe perioada mentionata in Contractul de Inchiriere. In cazul producerii unui accident indiferent de culpa, documentele constatatoare daunei sunt obligatorii. In situatia in care autoturismul prezinta defectiuni tehnice (in conditiile in care autoturismul a fost condus conform instructiunilor producatorului), Premium Rent pune la dispozitia clientului o masina de inlocuire, din aceeasi clasa sau superioara, functie de disponibilitate si de localizarea geografica, in termen de maxim 48 de ore, de la data primirii sesizarii scrise a acestuia.
10.1 Serviciu Protectie de Baza: Prin semnarea Contractului de Inchiriere, Clientul accepta termenele si conditiile de asigurare cu contributie proprie, indiferent de partea culpabila pentru producerea evenimentului, responsabilitatea financiara a acestuia la o suma minima obligatorie pentru furtul sau avarierea autoturismului inchiriat. Suma minima obligatorie reprezinta contributia clientului (sau excessul) in caz de dauna. Daca autoturismul inchiriat este returnat in acelasi conditii in care a fost preluat, Garantia se returneaza integral. La achizitionarea acestui serviciu Cardul de Credit este obligatoriu.
10.2 Protectie cu Raspundere Limitata - este un serviciu optional care reduce contributia in caz de dauna, numita in continuare Excess sau Garantie. Daca autoturismul inchiriat este returnat in acelasi conditii in care a fost preluat, Garantia se returneaza integral. Costul produsului difera in functie de clasa masinii selectate si numarul de zile de inchiriere. La achizitionarea acestui serviciu Cardul de Credit este obligatoriu.
10.3 Protectie cu ZERO Risc - este un servciu optional si poate fi achizitionat inainte de preluarea masinii cu ZERO raspundere in caz de dauna (cu exceptia art.7.2). Serviciul cu ZERO Risc acopera asigurarile de la punctele 10.1, 10.2, 10.6 si daune asupra exteriorului masinii sau a componentelor mecanice, incluzand: caroserie, capota, sasiu, parbriz, geamuri, oglinzi, incuietori, roti si anvelope, motor, ambreaj, baterie, cheltuieli de imobilizare pentru pierderile financiare aferente perioadelor cand masina este in reparatii si nu poate fi inchiriata. Acest produs nu acopera serviciile care nu sunt autorizate de Premium Rent, inclusiv reparatii, asistenta rutiera (art.8.3, 9), murdarie excesiva (atunci cand autoturismul necesita mai mult decat o spalare normala) sau daune in interiorul autoturismului.
10.4 Serviciu de Asistenta Rutiera si Remorcare: costa 8.33 €/zi, dar nu mai mult de 100 €/inchiriere si acopera costurile de tractare-remorcare/platforma pana la maxim 1000 € pe teritoriul Romaniei.
10.5 Protectie Roti si Cauciucuri: costa 8.33 €/zi, dar nu mai mult de 83.30 € /inchiriere si acopera costul repararii sau inlocuirii anvelopelor/jantelor deteriorate sau stricate.
10.6 Masina de inlocuire in caz de dauna (accident): indiferent daca din culpa sa sau nu, Clientul poate solicita masina de inlocuire, contra cost conform art.4 sau Gratuit daca a achizitionat serviciul de Protectie cu Zero Risc, din aceeasi clasa sau una superioara. In functie de disponibilitate si de localizarea geografica, Premium Rent va pune la dispozitia Clientului un nou autoturism in maxim 48 de ore de la data primirii sesizarii scrise a acestuia. In cazul furnizarii unei masini de inlocuire, costul asigurarii pentru zilele de inchiriere ramase se va calcula conform art.10.1-5 (orice serviciu de protectie achizitionat este valabil pentru un singur autoturism).
11. Avarii, Daune, Proceduri:
11.1 In caz de accident, furt total sau partial ori distrugere a autoturismului in perioada in care masina se afla in folosinta, Clientul raspunde:
a. cu suma retinuta cu titlu de Garantie, Excess sau Depozit (indiferent daca evenimentul se produce din vina exclusiva sau comuna, a clientului sau nu), cu exceptia cazurilor in care daunele provocate, in caz de accident, furt total sau partial ori distrugere nu sunt acoperite de politele de asigurare, caz in care Clientul este raspunzator integral pentru acoperirea prejudiciului, dandu-si acordul expres prin semnarea prezentului Contract de Inchiriere. Pagubele suferite de Premium Rent in timpul perioadei reparatiei vor fi egale cu taxa de inchiriere zilnica atribuite perioadei de inchiriere clientului, in care autoturismul se afla in imposibilitatea de a fi folosit.
b. sa notifice in cel mai scurt timp sau maxim 24 de ore de la data producerii evenimentului compania de inchirieri si sa transmita in cel mai scurt timp catre Locator toate documentele, scrisorile sau instiintarile emise de o terta parte, precum si a tuturor documentelor referitoare la posibilele actiuni in instanta.
11.2 In caz de accident, distrugere sau avariere forma de constatare amiabila intre parti nu este permisa, Clientul si partile implicate in accident trebuind sa se prezinte la unitatea de politie arondata pentru intocmirea Procesului Verbal de constatare.
11.3 In caz de accident, furt total, distrugere sau avariere, Clientul de obliga sa prezinte la returnarea autovehiculului urmatoarele:
a. proces verbal de constatare si autorizatie de reparatie eliberate de Politia Romana
b. in caz de accident sau dauna cu tert identificat, fie ca sunteti responsabil sau nu: copie a permisului de conducere, copie ale actelor de identitate, copie a Asigurarii RCA si copie a talonului auto al tertei parti/lor implicate
11.4 In cazul nerespectarii clauzelor 11.1 -11.3, articolele 10.1 la 10.6, respectiv Serviciile si Protectiile de Raspundere achizitionate sau incheiate sunt inaplicabile si veti raspunde pentru toate prejudiciile care va sunt imputabile, in special cele suferite de vehicul, in limita valorii de piata a vehiculului, la care se adauga cheltuielile si costurile legate de transportul si imobilizarea acestuia(pierderi de neutilizare), costuri administrative si de amortizare si despagubirii ce acopera prejudiciul cauzat eventual unei terte parti. In cazul unei daune, clientului nu ii este permis sa mai utilizeze autoturismul fara permisiunea companiei, pentru a evita producerea unor daune ulterioare.
11.5 Clientul va achita pentru oricare din clauzele mai sus mentionate 11.1 la 11.3 si 11.7 o taxa de servicii pentru administrare dosar de dauna in valoare de 50 €/dosar.
11.6 Costurile de tractare sau remorcare intra in responsabilitatea Clientului, daca prin prezentul contract nu se mentioneaza altfel (nu au fost achizitionate serviciile de protectie art.10.4)
11.7 Alimentarea gresita sau lipsa carburantului la momentul returnarii autoturismului inchiriat intra exclusiv in responsabilitatea Clientului.
12.Politica de combustibil/ Garantie combustibil: Vehiculul, daca nu este specificat altfel in procesul verbal de predare-primire, va fi prevazut cu un rezervor complet de combustibil si trebuie returnat cu aceeasi cantitate de carburant la sfarsitul inchirierii. Indiferent de serviciul de protectie achizitionat, clientul va achita un depozit de combustibil intre 50 € si 100 € in functie de tipul si clasa autoturismului solicitat, pe cardul de credit la ghiseul de inchirieri. Clientul va achita in intregime costul combustibilului lipsa rezultat, in urma procesului de returnare, plus o taxa de serviciu realimentare auto conform art.14.3. In cazul in care clientul achizitioneaza serviciul de combustibil preplatit, acesta poate returna vehiculul cu orice nivel de combustibil. Carburantul neutilizat nu va fi rambursat.
13. Trecerea Granitei: Autoturismele vor fi folosite exclusiv pe teritoriul Romaniei, trecerea granitei fiind posibila sub rezerva notificarii prealabile si acceptul scris al Premium Rent (imputernicire). Pentru acest Serviciu se va achita o Taxa de frontiera (Border Fee) astfel:
a. pentru tarile membere UE, 100 € pentru mai putin sau egal cu 6 zile de inchiriere sau 15 €/zi pentru inchirierile mai mari de 6 zile
b. pentru tarile NON UE, 150 € pentru mai putin sau egal cu 6 zile de inchiriere sau 30 € /zi pentru inchirierile de peste 6 zile
c. in pretul taxei de frontiera Clientul are inclusi in pret 300 km/zi, un km suplimentar fiind taxat cu 0.15 €/km.
d. pentru nerespectarea conditiilor de parasire a granitei se va percepe o taxa de frontiera cu valoare dubla.
e. in caz de daune sau probleme tehnice, clientul are obligatia sa transporte vehiculul pe teritoritoriul Romaniei, la locul de preluare al acestuia, pe cheltuiala proprie.
f. vehicule din categoriile Premium si Luxury nu pot parasi teritoriul Romaniei.
14. Extra Servicii si Taxe aditionale:
14.1 Taxa Dislocare - returnarea vehiculului in alta locatie decat cea din care a fost preluat initial. Pentru acest serviciu, Locatarul va plati o taxa 1 euro/km parcurs, fata de locatia initiala preluarii plus o taxa unica -serviciu preluare de 50 €.
14.2 In cazul in care vehiculul are nevoie de mai mult de o procedura standard de spalare pentru a reveni la starea initiala (cea din momentul livrarii) Locatarul va achita suma de 50 € (cosmetizare, curatare interior auto)
14.3 Combustibilul nu este inclus în prețul de închiriere. Clientul va returna Autoturismul cu aceeasi cantitate de combustibil cu care a fost livrat, evidențiată în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, în caz contrar va achita contravaloarea combustibilului lipsa plus o taxa fixă de realimentare in valoare de 40 €
14.4 In cazul in care Clientul pierde sau deterioreaza cheile autovehiculului, actele originale ale vehiculului sau echipamentului optional (tichet de parcare, placute de inmatriculare), Premium Rent va retine suma de 300 €.
14.5 Curatare tapiterie scaun copil – 50 €; Scaun Copil: 5.95 €/zi, dar nu mai mult de 59.5 €/inchiriere; Booster: 3.57 €/zi, dar nu mai mult de 35.7 €/inchiriere; GPS Sistem de Navigare prin satelit: 5.95 €/zi, dar nu mai mult de 59.5 €/inchiriere; Lanturi de zapada: 3.57 €/zi; Car Wifi – 7 €/zi, dar nu mai mult de 70 €/inchiriere
15. Comunicare: Comunicarea intre parti poate avea loc telefonic strict pentru cazuri de urgenta, in rest pentru orice anunt privind orice modificare a Contractului de Inchiriere (prelungire perioada, returnare locatie diferita, etc) se face numai in scris prin semnarea actului aditional sau prin intermediul postei electronice, in cazul in care Clientul si-a declarat adresa de email la date personale. In acest caz, Clientul isi asuma ca orice corespondenta transmisa pe aceasta cale, este considerata ca fiind oficiala si opozabila tertilor si Premium Rent, putand fi folosita in instantele romane ca evidenta materiala.
16. Legislatia de referinta: Legile tarii in care este semnat acest Contract se aplica acestui Contract si orice instanta care va inainta actiuni cu privire la acest Contract va respecta legislatia tarii de referinta. Toate taxele din aceasta anexa contin TVA.
17. Anexe: Prezentii Termeni si Conditii de inchiriere se completeaza cu Anexa-Grila costuri si daune.
Informatii Companie: Premium Rent, marca inregistrata ca SC Premium DRAX SRL, cu sediul social in Romania, Buzau, strada Aleea Cramei, Sat Valea Nucului, Com Berca, numar de inregistrare J10/700/2012, CUI:RO30571025
Fara Taxe
Ascunse
Program
Non Stop
Cu sau Fara
Card de Credit
Peste
500 de Masini
Politica de Combustibil
Plin cu Plin