+ 40 747 134 902
Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDITII GENERALE DE INCHIRIERE A UNUI VEHICUL

 

1. Conditii generale: Clientul sau Locatarul (persoana fizica sau juridica care inchiriaza un autovehicul) trebuie sa citeasca Contractul de Inchiriere si sa agreeze conditiile prevazute in acesta prin semnarea documentului. Premium Rent sau Locatorul (persoana juridica, care, ofera spre inchiriere) isi aloca dreptul de a refuza o inchiriere sau o extindere a termenului de inchiriere. Pentru o inchiriere sunt necesare un permis si un pasaport/buletin valabile in numele soferului principal.

1.1 Forme de plata: Plata in numerar sau cu debit cardul este permisa doar daca a fost acceptat un tip de Protectie (vezi punctual 7. Polite de Protectie). In caz contrar, clientul trebuie sa prezinte un Card de Credit la preluarea masinii. Tipurile de Carti de Credit acceptate sunt Mastercard si Visa, iar toate platile/restituiri de depozit/excess vor fi decontate pana la maxim 30 zile de la data terminarii contractului. Amenzile si toate taxele administrative urmeaza sa fie decontate in termen de 30 de zile de la data comunicarii. In cazul in care ati optat pentru una dintre asigurarile Pemium Rent, la momentul inchirierii va fi retinuta o preautorizare cu o valoare cuprinsa intre € 150 pana la € 500 de euro (suma depinde de vehicul si polita de protectie selectata). In cazul in care nu se opteaza pentru nici un tip de protectie, excess-ul / depozitul pentru masina va fi cuprins, in functie de clasa masinii selectate, intre 700 € si € 2000. Pentru returnarile inainte de termenul agreat prin contract sau pentru anulari nu se fac rambursari.

2. Perioada de închiriere: 2.1 Locatorul permite Locatarului sa faca uz de vehiculul inchiriat incepand de la Data/Ora livrarii vehiculului pana la Data/Ora agreate pentru returnare. Cu acceptul scris al Locatorului, perioada de inchiriere poate fi extinsa, caz in care noile coordonate de returnare devin Data/Ora agreate pentru returnare. Orice extindere a termenului de inchiriere trebuie comunicata catre Locator cu minimum 48 de ore inainte de Data/Ora agreate pentru returnare. 2.2 Prelungirea sau returnarile cu intarziere, in cazul in care nu au fost anuntate cu 48 de ore inainte de data si ora trecute in contract vor fi penalizate cu 100 €, impreuna zilele suplimentare de prelungire (intarziere). Returnarea masinii intr-o alta locatie decat cea initiala trebuie comunicata cu cel putin 24 ore inainte si se va taxa cu 1 € / km pentru locatiile din afara Bucurestiului si 50 de eur pentru locatiile din Bucuresti si Aeroport Henri Coanda, reprezentand taxa de Dislocare. Compania isi aloca dreptul de a monitoriza vehiculul prin instrumente de monitorizare electronice la distanta, GPS, are dreptul de a localiza, opri si de a recupera vehiculul utilizat pe teritoriul sau in afara tarii. 2.3 Nerespectarea termenilor si conditiilor acestui contract de catre Locatar, ii ofera dreptul Locatorului de a pune capat prezentului contract inainte de Data/Ora agreate pentru returnarea vehiculului. Pentru aceasta, Locatorul trebuie sa trimita clientului o notificare scrisa, personal sau prin posta electronica/curier, la adresa clientului din contract. Odata ce notificarea a fost livrata personal sau prin mijloacele electronice, la o zi dupa emiterea acesteia catre Client, Premium Rent poate reintra in posesia autovehiculului. 2.4  Compania de inchirieri auto poate reintra in posesia vehiculului si fara instiintarea locatarului daca se constata ca acesta a incalcat termenii si conditiile contractului sau daca a furnizat informatii false.

3.Termeni si Conditii Agreate: Pentru scopul acestui Contract cat si pentru orice asigurare oferita sub clauza numarul 7 din acest document (inclusiv RCA), clientul se obliga ca: 3.1 Informatiile oferite catre Locator si inscrise pe prima pagina a acordului de inchiriere sa fie adevarate. Informatiile false pot anula contractul si orice asigurare. 3.2 Persoanele care nu sunt mentionate in acordul de inchiriere ca sofer sau sofer aditional nu sunt eligibile pentru a conduce vehiculul inchiriat in nicio tara. 3.3 La data/ora livrarii vehiculului, clientul trebuie sa verifice vehiculul si sa instiinteze Locatorul cu privire la orice problema sesizata, inainte de preluarea vehiculului si conducerea acestuia (inclusiv daunele semnalate in procesul-verbal de predare-primire). 3.4 Pe parcursul perioadei de inchiriere (de la data/ora livrarii si pana la Data/Ora returnarii) clientul va detine toate documentele legale (autorizatii, licente, permis) necesare conducerii vehiculului in original.

4. Responsabilitatile companiei de inchirieri auto: 4.1 Aceasta se angajeaza sa mentina vehiculul in acord cu recomandarile producatorului. La data/ora livrarii vehiculului, acesta va fi in stare buna de functionare. 4.2 Daca vehiculul nu este in stare buna de functionare, din motive tehnice, Locatorul va inlocui vehiculul cu un altul functional sau similar in maxim 48 ore. Daca Locatorul nu va schimba vehiculul, va returna Locatarului banii pentru perioada ramasa din contract. 4.3 Locatorul este absolvit de orice vina/responsabilitate in cazul: 4.3.1 Oricaror acuzatii si costuri (inclusiv legale) care nu sunt acoperite(vezi punctul 7) de asigurarea agreata prin contract 4.3.2 Oricaror acuzatii impotriva Locatorului, incalcarii de catre client a contractului de inchiriere precum si a termenilor si conditiilor specificate de acesta.

5. Responsabilitatile Clientului pe perioada Inchirierii. 5.1 Clientul va respecta termenii politelor de Asigurare; daca acesta achizitioneaza una din politele de asigurare mentionate la clauza 7 din prezentul contract, se obliga sa respecte toate termenele si conditiile politelor achizitionate. 5.2  In afara daunelor cauzate de uzura naturala a vehiculului, Clientul va acoperi toate costurile aferente repararii daunelor cauzate vehiculului (indiferent de vinovat) pe perioada de inchiriere (de la data/ora livrarii la data/ora returnarii) sau in cazul prelungirilor, si va acoperi pierderile suferite de Locator din pricina reparatiei vehiculului. Pierderile suferite de Locator din pricina perioadei de reparatie a vehiculului vor reprezenta costul uzual de inchiriere a vehiculului pana la finalizarea reparatiilor sau pana la agrearea unui acord si realizarea platii daunelor de catre Client. De asemenea, Clientul va suporta costurile administrative (lipsa documentelor) aferente daunelor. 5.3 Clientul va instiinta in cel mai scurt timp Locatorul cu privire la pierderea vehiculului, a daunelor aduse acestuia sau a problemelor aparute. Daca pot surveni daune sau probleme ulterioare, clientul nu trebuie sa mai utilizeze vehiculul decat cu permisiunea Locatorului. 5.4 Clientul se obliga sa ingrijeasca masina corespunzator, asigurindu-se ca aceasta este inchisa si securizata atunci cand nu este folosita, ca aceasta este protejata corespunzator impotriva unor posibile daune cauzate de conditiile meteorologice. 5.5 Clientul trebuie sa se asigure ca foloseste combustibilul corect/potrivit, sa verifice si sa mentina un nivel adecvat de ulei de motor, sa verifice si sa mentina presiunea corespunzatoare a rotilor, sa verifice nivelul lichidului de racire, in caz contrar va suporta toate daunele derivate din aceste situatii. 5.6 Clientul nu va incarca vehiculul peste masa agreata de producator sau/si de lege, nu va transporta un numar de pasageri ce depaseste numarul prevazut de producator si/sau legislatia in vigoare. 5.7 Clientul va asigura corespunzator toate bunurile transportate si nu va transporta substante periculoase, inflamabile sau toxice. 5.8 Clientul nu va folosi vehiculul pe drumuri restrictionate accesului auto public sau pe suprafete necorespunzatoare circulatiei auto/forestiere sau cu acces interzis. 5.9 Clientul nu va folosi vehiculul in competitii. 5.10 Clientul nu va folosi vehiculul pentru tractare sau alte activitati neagreate prin acest Contract, prin lege si prin productie. 5.11 Clientul nu va permite folosirea vehiculului de catre persoane care nu au fost in prealabil autorizate de Locator 5.12 Clientul nu va folosi sau conduce vehiculul in scopuri ilegale, nu va folosi sau conduce vehiculul sub influenta substantelor toxice, halucinogene ori contraindicate sofatului. 5.13 Clientul se obliga sa informeze Locatorul cu privire la locatia si starea vehiculului la cererea acestuia. 5.14 Clientul nu va vinde, sub-inchiria sau instraina vehiculul, nu-l va folosi pentru transport de persoane, nu-l va folosi ca obiect de recompensare si nu va elimina semnele sau trasaturile care atesta apartenenta acestuia. 5.15 Cu exceptia reparatiilor minore al caror cost este mai mic decit suma prevazuta la excess sau depozit in acordul de incheiere, Locatarul nu are voie sa repare sau sa permita reparatia vehiculului fara instiintarea si acordul locatorului. Reparatiile minore mentionate trebuie rezolvate de un mecanic autorizat si agreat de Lacator. 5.16 Clientul se obliga sa acopere costurile datorate de amenzi sau contraventii/infractiuni primite ca urmare a folosirii vehiculului in afara conditiilor prevazute de lege si de acest Contract. 5.17 Clientul va acoperi costurile administrative rezultate in urma raspunderii fata de autoritati cu privire la amenzile si contraventiile/infractiunile mentionate.

6. Responsabilitatea Clientului cu privire la returnarea vehiculului: 6.1 Locatarul se obliga sa returneze vehiculul la Locatia, data si ora agreate in contract sau in cel mai scurt timp in cazul terminarii contractului inainte de termenii stabiliti. In caz contrar, Locatorul isi va recupera vehiculul indiferent de locatie, iar clientul va suporta costurile rezultate recupararii acestuia. 6.2 Daca returnarea vehiculului implica costuri suplimentare din partea Locatorului, Locatarul va suporta in intregime costurile rezultate. 6.3 Locatarul este responsabil pentru vehicul pana la predarea cheilor acestuia catre locator sau un reprezentant al acestuia. Daca clientul returneaza vehiculul la sau langa locatia agreata atunci cand aceasta este inchisa, respectiv in afara orelor de program( vezi clauza 10.3), atunci Clientul va fi responsabil pentru vehicul pana la deschiderea locatiei, respectiv pana cand cheile autovehiculului sunt predate in acord cu instructiunile Locatorului pentru locatia si momentul respective. 6.4 Daca vehiculul nu este returnat la timp, Locatorul va anunta autoritatile. De asemenea daca vehiculul este returnat anticipat din dorinta Locatarului, Locatorul nu va returna echivalentul sumei de inchiriere pentru zilele ramase.

7. Protectii: Protectie Standard 7.1LDW  este un produs de protectie optional care reduce contributia in caz de dauna la suma numita Excess si se achizitioneaza inainte de preluarea autoturismului. Costul acestui produs difera in functie de clasa masinii selectate si numarul zilelor de inchiriere. LDW nu acopera daune asupra urmatoarelor parti exterioare si componente mecanice: sasiu, motor, ambreiaj, baterie, incuietori, componentele de dedesubtul masinii, geamuri/parbriz, plafon.  LDW nu acopera orice serviciu care nu este autorizat de compania noastra, inclusiv reparatii sau asistenta rutiera;●Taxe de curatenie sau daune in interiorul masinii (cu exceptia celor provocate din coliziune) ●Daune/pierdere a cheilor, scaunelor de copii, GPS sau alte echipamente „extra”● Conducerea sub influenta bauturilor alcoolice sau a drogurilor● Neglijenta sau actiuni premeditate●Folosire ilegala●Conducerea vehiculului de catre persoane neautorizate (cu varste sub limita legala, nedeclarate etc.) ●Conducerea vehiculului in conditii off-road, pe trasee montane, pe drumuri restrictionate accesului public etc●Daune cauzate rotilor/cauciucurilor sau interiorului vehiculului●Incalcarea regulilor de circulatie - de ex. Depasirea vitezei legale.

7.2 Protectie cu Franciza – SCDW acesta este un produs optional si se achizitioneaza inainte de a prelua masina. Daca Locatarul achizitioneaza acest produs de la Locator, va fi responsabil doar pentru plata Francizei minime pe eveniment, intre 50 €  si 400 €  in functie de clasa si tipul masinii.

7.3 Super Relax Cover- este un produs optional si poate fi achizitionat inainte de preluarea masinii cu ZERO raspundere in caz de dauna. Super Replax Cover acopera: daune asupra exteriorului masinii sau a componentelor mecanice, incluzand: caroserie, capota, sasiu, parbriz, geamuri, oglinzi, incuietori, motor, ambrieaj, baterie, cheltuieli de imobilizare pentru pierderile financiare aferente perioadelor cand masina este in reparatii si nu poate fi inchiriata. SRC nu acopera serviciile care nu sunt autorizate de compania noastra, inclusiv reparatii, asistenta rutiera, roti, curatenie sau daune in interiorul autoturismului.

7.4 Protectii SuplimentareProtectie Roti – costa 7 € / zi si acopera costul repararii sau inlocuirii anvelopelor / jantelor deteriorate sau stricate 

7.5 Asigurare taxa Remorcare: costa 7 € / zi si acopera costurile de tractare-remorcare/platforma pana la maxim 500 €

 In cazul in care masina este implicata intr-un accident (unic sau cu o terta persoana) sau este furat, soferul trebuie sa obtina raportul relevant de la Politia Romana si in plus va achita o taxa de administrare dosar dauna intre 50,00 € si 100 € , suplimentar fata de Exces. In cazul in care nu se furnizeaza un raport de la politie, corespunzator, agentului de inchirieri la intoarcerea vehiculului, conducatorul auto va fi raspunzator pentru costul total al pagubelor pana la si inclusiv intreaga valoare a vehiculului, inclusiv pierderea de utilizare, costurile administrative si depreciere.

 Costurile de remorcare/tractare/platforma, alimentare gresita (benzina in loc de motorina SAU invers) sau lipsa carburantului nu sunt acoperite de nici unul din produsele LDW, SCDW sau SRC, interiorul masinii cat si orice alta dauna provenita din  intrebuintare neconforma sau neglijenta. Pentru daunele provocate la tapiterie cat si pentru alimentare cu combustibil neadecvat, clientul va suporta in intregime costul rezultat.

8. Restrictii de varsta: Varsta minima de inchiriere este de 19 ani pentru clasele Economic si Compact, 24 de ani pentru restul claselor. O taxa suplimentara de 10 € / zi pana la maxim 70 € / inchiriere va fi incasata pentru soferii cu varste cuprinse intre 19-24 de ani sau peste 65 de ani. Asemenea titularului contractului, soferii aditionali trebuie sa indeplineasca toate conditiile contractului in ceea ce privesc: cerintele de varsta si documentatie. Taxa pentru soferii suplimentari este de € 10/zi. Maxim 2 soferi suplimentari /vehicul sunt permisi si toti sunt supusi taxei de € 10 zi, cat si restrictiilor de varsta.

9. Obligatiile clientului in caz de accident, furt sau daune. Daca vehiculul sau bunurile asigurate din acesta sunt furate ori implicate in accident, clientul trebuie: 9.1 Sa transmita in cel mai scurt timp toate informatiile catre Locator si asigurator si sa trimita o notificare in scris catre locatia Locatorului in termen de 24 de ore de la data producerii evenimentului (daca clientul este ranit sau se afla in incapacitate de a raporta accidentul in conditiile mentionate, acesta va transmite informatiile in cel mai scurt timp posibil). 9.2 Sa se asigure ca soferul completeaza si trimite catre Locator raportul accidentului. Daca accidentul/evenimentul a fost produs de un autor necunoscut, Locatarull trebuie sa obtina, pana la data/ora returnarii vehiculului, raportul si autorizatia din partea autoritatilor. Clientul are obligatia de a se asigura ca toate daunele au fost incluse/specificate in avizul de reparatie. 9.3 Nu va putea imputernici pe nimeni sa raspunda in locul sau catre autoritatile competente. 9.4 Clientul se obliga sa obtina numele si adresele tuturor martorilor si sa le prezinte catre reprezentantul Locatorului 9.5 Sa transmita in cel mai scurt timp catre Locator totalitatea documentelor, scrisorilor sau instiintarilor emise de o terta parte, precum si a tuturor documentelor referitoare la posibile actiuni in instanta. 9.6 Sa ajute Locatorul si asiguratorul in orice actiuni legale sau in instanta.

10. Trecerea Granitei:  Vehicule din categoriile Premium si de Lux nu pot parasi teritoriul Romaniei. Vehiculele din alte categorii pot circula in tari europene, sub rezerva notificarii prealabile si acceptul scris al companiei, avand o limita adimisa de 250 km/zi. Pentru km suplimentari va exista o taxa de 0.3 € / km. Pentru a circula cu vehiculul inchiriat in afara tarii, clientul trebuie sa plateasca o taxa minima (border fee): 100 € pentru mai putin de 5 zile de inchiriere sau 15 € / zi pentru inchirierile mai mari de 5 zile. Pentru a circula in afara Uniunii Europene, taxa (border fee) va fi de 150 € pentru mai putin de 5 zile, si 30 € /zi pentru inchirierile de peste 5 zile. Este interzisa parasirea teritoriul Romaniei fara acceptul scris al companiei. In caz contrar se va aplica o sanctiune/penalizare,constand in dublarea taxei de parasire a tarii (border fee). In caz de daune sau probleme tehnice, clientul are obligatia sa transporte vehiculul pe teritoritoriul Romaniei, la locul de preluare al acestuia, in baza costurilor proprii.

 

11. Politica de anulare rezervari: orice rezervare poate fi anulata gratuit cu pana la 48 de ore inainte de data si ora preluarii. Pentru rezervarile preplatite banii vor fi returnati. Daca o rezervare este anulata cu mai putin de 48 de ore inainte de ora si data de preluare, se va aplica o taxa de anulare in valoare de 50 €. Daca pretul final al rezervarii este mai mic de 50 €, se va percepe doar plata inchirierii respective fara alte taxe aditionale. In cazul neprezentarii la ora si data stabilite si fara o nodificare cu 48 de ore inainte de data si ora stabilite, se va aplica o taxa de neprezentare fara a vi se rambursa sumele deja achitate. Pentru modificari sau anulari ne puteti suna la: 0040747134901, disponibil si pe WhatsApp. Anumite modificari ar putea afecta pretul de inchiriere, cum ar fi locatia, grupa auto, ora sau data. In acest caz clientul va fi taxat la pretul publicat curent pe site-ul: www.premiumrent.ro 11.1 O rezervare va fi Taxata pentru Neprezentare dupa 1 ora de la data de preluare, trecuta in formularul de rezervare, cu exceptia cazului in care clientul notifica intarzierile neprevazute.

12.Politica de combustibil: Vehiculul, daca nu este specificat altfel in procesul verbal de predare-primire, va fi prevazut cu un rezervor complet de combustibil si trebuie returnat cu aceeasi cantitate de carburant la sfarsitul inchirierii. Indiferent de tipul de protectie achizitionata, clientul va lasa un deposit intre 50 € si 100 € in functie de tipul autoturismului solicitat, pe cardul de credit la ghiseul locatorului. Locatarul va achita in intregime costul combustibilului lipsa rezultat rezultat plus 40 € taxa de serviciu realimentare auto. In cazul in care clientul achizitioneaza serviciul de combustinil preplatit, acesta poate returna vehiculul cu orice nivel de combustibil. Carburantul neutilizat nu va fi rambursat. 

 

13. Taxe aditionale: 13.1  Taxa Dislocare - returnarea vehiculului in alta locatie decat cea din care a fost preluat initial. Pentru acest serviciu, Locatarul va plati o taxa 1 euro/km parcurs, fata de locatia initiala preluarii. 13.2 Taxa Out of Hour (in afara orelor de program): pentru livrarea sau returnarea vehiculului in afara orelor de program, Locatarul va plati o taxa de 24 € / operatiune de Luni-Vineri intre 19:00 PM – 09:00 AM si intre 01:00 PM -09:00 AM Sambata si Duminica. 13.3 In cazul in care vehiculul are nevoie de mai mult de o procedura standard de spalare pentru a reveni la starea initiala (cea din momentul livrarii) Locatarul va achita suma de 50 €  (cosmetizare, curatare interior auto) 13.4 Curatare tapiterie scaun copil – 50  €. 13.5  In cazul in care Clientul pierde sau deterioreaza cheile autovehiculului, actele originale ale vehiculului sau echipamentului optional (tichet de parcare, placute de inmatriculare), Locatorul va retine intreaga suma mentionata la excess sau depozit. 13.6 Scaun Copil: 5 €  / zi. 13.7 GPS Sistem de Navigare prin satelit: 10 € / zi. 13.8 Lanturi de zapada: 5 € /zi. 13.9 Optiune Plin: 100 €  – Locatarul poate opta pentru plata unui plin in avans si returnarea acesteia cu rezervorul gol. 13.10 Car Wifi – 7 euro/zi. 13.11 In perioada 1 Noiembrie – 31 Martie, o taxa de sezon rece (echiparea masinilor cu cauciucuri de iarna, lichid de parbriz adecvat temperaturilor specifice sezonului rece, raclete, etc) 5 € /zi  va fi aplicata.

14. Legislatia de referinta: Legile tarii in care este semnat acest Contract se aplica acestui Contract si orice instanta care va inainta actiuni cu privire la acest Contract va respecta legislatia tarii de referinta. Toate taxele din aceasta anexa contin TVA.

Informtii Companie: Premium Rent, marca inregistrata ca SC Premium Drax SRL, cu punct de lucru in Romania, Otopeni – Ilfov, Calea Bucurestilor 291B, numar de inregistrare J10/700/2012, CUI  RO30571025

avantaj premium rent

Km
Nelimitati

avantaj premium rent

Un Sofer Aditional
Inclus

avantaj premium rent

Fara Taxe
Ascunse

avantaj premium rent

Program
Non Stop

avantaj premium rent

Cu sau Fara
Card de Credit

avantaj premium rent

Peste
300 de Masini

avantaj premium rent

Politica de Combustibil
Plin cu Plin

Bucuresti, Aeroportul International Henri Coanda

Tel.: + 40 747 134 901

E-mail: reservation@premiumrent.ro

Program: 24/7
Tel.: + 40 747 134 901

Bucuresti, Centru

Tel.: + 40 747 134 901

E-mail: office@premiumrent.ro

Program: 24/7

TG. Mures, Aeroportul International Transilvania

Tel.: +40 747 134 901

E-mail: reservation@premiumrent.ro

Program: 24/7
Tel.: +40 747 134 901

Sibiu, Aeroportul International Sibiu

Tel.: +40 747 134 901

E-mail: reservation@premiumrent.ro

Program: 24/7
Tel.: +40 747 134 901 

Aeroportul International Avram Iancu Cluj

Tel.: +40 747 134 901 

E-mail: reservation@premiumrent.ro

Program: 24/7
Tel.: +40 747 134 901